היזהרו ממרכזים רפואיים עלומי שם!!! 

המלצות האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית בהסתדרות הרפואית למציאת רופא לניתוח פלסטי:

  • בחיפוש אחר רופא מומחה לביצוע ניתוח פלסטי, היזהרו ממרכזים רפואיים עלומי שם, מבצעים, הגרלות ומחירים זולים מדי. מחיר נמוך מאוד צריך לעורר חשד ולהדליק נורה אדומה. אסור להתפתות לפרסומות אטרקטיביות או תמונות יפות מדי של לפני ואחרי.
  • חשוב לדעת שעל מנת להיות מומחה בכירורגיה פלסטית ואסתטית, יש להשלים 6 שנות התמחות מעבר לשנות הלימוד בבית ספר לרפואה, לעבור השתלמויות בתחום האסתטיקה הרפואית ולהיות נתון לפיקוח המועצה המדעית של ההסתדרות הרפואית והאיגוד. אין עוד תחום רפואי בארץ שבו המומחים עברו הכשרה ארוכה ומעשית כמו הכירורגיה הפלסטית. על מנת לוודא שהרופא שלכם הוא אכן מומחה שעבר הכשרה כזו חפשו את שמו באתר האינטרנט של האיגוד הנמצא בקישור הבא:   https://www.plasticsurgery.org.il/
  • מומלץ לא להתבייש ולבקש לראות תעודה של מומחה בכירורגיה פלסטית. ניתן גם פשוט לשאול במהלך פגישת הייעוץ "דוקטור, אתה מומחה לכירורגיה פלסטית?"
  • חשוב לדעת שבכל ניתוח פלסטי יש גם סיכונים. הבטחה להחלמה מהירה נטולת סיבוכים צריכה להדליק נורה אדומה. מומלץ לפני הניתוח לשאול את הרופא וללמוד היטב מהם הסיבוכים הקשורים לאיזור הניתוח, מהו משך ההחלמה ומהן הפעולות שיש לנקוט על מנת להטיב עם תהליך ההחלמה.
  • הקדישו תשומת לב לתקשורת האישית. חשוב שתהיה כימיה ותקשורת פתוחה ביניכם לבין הרופא, על מנת שתוכלו לדבר בחופשיות ובכנות על מה שמפריע לכם ועל החששות שלכם מהתהליך. עם קבלת ההחלטה באיזה רופא לבחור צפוי לכם קשר לפני ובזמן ההחלמה ועד פגישת הביקורת וחשוב שהקשר הזה יתבסס על תקשורת טובה.
האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית -ניתוח פלסטי

האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית הוא האיגוד המקצועי היחידי של ההסתדרות הרפואית בישראל אשר כולל בהכשרה שלו ובבחינות בכתב ובעל פה את תחום הרפואה האסתטית שאיננה כירורגית המהווה 25% מתכני ההתמחות.

האיגוד הוקם במטרה להוות מסגרת ארגונית מקצועית לכ – 300 הרופאים המומחים והמתמחים העוסקים בכירורגיה פלסטית בישראל ולפעול לקידום ופיתוח המקצוע בתחום הטיפול, ההוראה והמחקר.

האיגוד המהווה חלק בלתי נפרד מההסתדרות הרפואית בישראל, מטפח קשרים עם ארגונים בינלאומיים העוסקים בניתוחים פלסטיים ומתעדכן בחידושים ומגמות במטרה ליישמם בארץ.

סגירת תפריט