ד"ר דוד מור יוסף - רופא אסתטיקה

מלאו טופס זה לייעוץ ומידע על מגוון טיפולי אסתטיקה, יופי והזרקות בוטוקס

ד"ר דוד מור יוסף

ד"ר דוד מור יוסף – רופא אסתטיקאי, רפואה אסתטית

ד"ר דוד מור-יוסף  M.D.

רופא אסתטיקאי , בוגר הפקולטה לרפואה בטכניון.

מצטיין דיקן ,ובעל תעודת הצטיינות  שהוענקה על עבודת הדוקטורט בנושא חקר מערכות הדמייה באבחון אפנדציטיס חריפה.

בעברו כיהן כמדיקל דירקטור בחברת הסטארט-אפ EZsurgical בה הייתי שותף לפיתוח מספר פטנטים למיכשור רפואי בתחום הכירורגיה הלפרוסקופית. ולאחר מכן כיועץ רפואי ושותף לניהול וביצוע מחקרים קליניים ברחבי העולם בחברת התרופות השוויצרית Novartis.

משרת כקצין רפואה במילואים באוגדת צנחנים וכיום עומד בראש קליניקה פרטית לרפואה אסתטית , בה נותן ביטוי ליכולותיו המקצועיות והאומנותיות כאחד.

ד"ר דוד מור יוסף מקפיד לעשות שימוש בטכנולוגיות החדישות ביותר ובחומרים האיכותיים ביותר, תוך הקפדה על האישורים הרגולטוריים המתאימים קרי: אמ"ר (משרד הבריאות הישראלי),  FDA (משרד הבריאות האמריקאי) ו- CE  (משרד הבריאות האירופאי).

האני מאמין של ד"ר דוד מור יוסף:

הרמוניזציה של הטיפול, כלומר שילוב מספר שיטות טיפול בהתאמה למטופלת.

הסינרגיזם שבין השיטות השונות – השילוב בין טכניקה אחת לטכניקה אחרת , ממצה את ההשפעה (ממקסם את האפקט) של כל שיטה לחוד, ולכן יביא לכל אחת ואחת את התוצאה האופטימלית עבורה – שהרי אין אישה אחת דומה לרעותה וכל אישה נבדלת במראה וביופיה.

תחום הרפואה האסתטית נלמד על ידי בדגש על הפיזיוגנומיה – תורת חוכמת הפנים . הערכת מראהו החיצוני של אדם, בעיקר פניו, יכולה לספק תובנות על אופיו ואישיותו של האדם ולפיכך לסייע בהתאמת הטיפול ופיסול הפנים הנכון והמדוייק לכל מטופלת.

ידע הפרופורציות הנכונות והמידות הנתונות, חשוב מאוד להשגת תוצאה מושלמת. שכן בפניו של כל אחד ואחד מאיתנו  מתחבא לו המימד הרביעי ,שהוא למעשה הביטוי הרגשי הנשקף מפנינו שעה שאנו צוחקים, כועסים או עצובים. ישנה חשיבות יתרה  בשמירה על מימיקת הפנים הייחודית והמשתנה בין מטופלת אחת לחברתה.

הדוגמא המובהקת היא ,שלא תמיד יש צורך בטשטוש או העלמת קמט ,שהרי גם גומות חן הן סוג של קמט בלחיים, אך המימד הרביעי הוא שהופך אותן לבעלות חן בעיני המסתכל, הן אלה המקנות למחייכת קריצה של שובבות ויופי.

על כן תמיד יש להסתכל על התמונה המלאה, לא סתם נאמר "השלם הוא יותר מסכום חלקיו" –  כך גם פנינו , יצירת האומנות הנשגבת ביותר עלי אדמות.

לסיכום – ניתן לתאם פגישת ייעוץ בנוגע למראה ויופי.

מלאו פרטים למידע נוסף וייעוץ.

דוד מור יוסף
ד"ר גלית מטצקי

ד"ר גלית מטצקי

ד"ר גלית מטצקי מציעה תוכנית מיוחדת להשתלות שיניים השתלות שיניים מציעות חופש אמיתי ואפשרות לחייך ללא היסוס, לאכול בנוחות ואף לטפח את הקשרים חברתיים הקיימים

קרא עוד »
האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית בהסתדרות הרפואית

האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית בהסתדרות הרפואית מעניק תעודות הוקרה

ד"ר מאיר כהן, יו"ר האיגוד לכירורגיה פלסטית וד"ר אריאל טיסונה, סגן מנהל המחלקה לכירורגיה פלסטית בשיבא ויו"ר הכנס השנתי ה – 45 העניקו תעודות הוקרה

קרא עוד »
ד"ר רון עזריה

ד"ר רון עזריה – ניתוח אף

ד"ר רון עזריה – ניתוח אף מלאו טופס זה אם מידה בנוגע לטיפולי פדיקור מניקור רלוונטי עבורכם תחום ניתוחי האף נחשב לאחד התחומים הפופולריים והנפוצים

קרא עוד »

כותרת ראשית לפוסט

הכנס תוכן להפוסט

סגירת תפריט